Wednesday, September 17, 2008

Aku tetap yakin!!!!


Ya Allah..........
aku tetap yakin, engkaulah tuhan yang maha pengasih dan penyayang...
walau seribu kali kau beri aku derita,
walau seribu kali aku putus cinta,
walau seribu kali aku tersungkur.....

ya Allah......
aku mohon jangan kau tarik rasa yakin dalam sanubari aku walau seinci....
aku mohon jangan biarkan walau sesaat rasa keliru singgah dalam hati ini

aku tetap yakin
hanya engkau yang maha penyasih
dan milik engkaulah perkasihan ini

aku akan tetap yakin
hanya engkau yang maha penyayang
dan milik engkaulah rasa sayang ini.......

hari ini aku kembalikan
rasa cinta, sayang dan rindu
yang aku ambil,....

walau aku terpaksa menanggung malu
biarku jawab pada ayah dan ibu
bahawa aku anaknya yang berdosa

ya Allah... aku sedar dan aku tahu
aku hambamu yang berdosa...
dan inilah kifarat dosa- dosa yang telah aku lakukan
aku tak pernah menyesal, atas apa yang terjadi.

kerana aku tak pernah meragui
janji-janjimu

sesungguhnya engkaulah tuhan yang MAHA PENYAYANG DAN PENGASIH

AMPUNKAN DOSA-DOSAKU YA ALLAH

No comments: