Thursday, July 3, 2008

Lagu Cinta


menampak jalan yang menjauh
tentukan arah yang ku mahu
tem,patkan aku pada satu peristiwa
yang membuat hati lara

di dekat engkau aku tenang
sendu matamu penuh tanya
misteri hidup akankah menghilang
dan bahagian diakhir cerita.....

cinta tegarkan hatiku
tak mahu sesuatu merenggut engkau
naluriku berkata tak ingin
berulang lagi....
kehilangan cinta hati bagai
raga tak bernyawa

aku junjung petuamu
cintai dia yang mencintaiku
hadirnya dulu belayar kini
telah menepi...
bukahkah hidup kita akhirnya
harus bahagia........

cinta......

cinta....

bagaimanapun hidup
ini hanya cerita...
cerita tentang meninggalkan
dan yang di tinggalkan ........
cinta..

Ya Allah! dimana berakhirnya cintaku ini , aku hanya ingin mencari redhamu Ya Allah! YA Allah .. berilah aku petunjuk yang nyata dan sesungguhnya engkau mengetahui apa yang aku tidak ketahui

aku tidak mengharapkan emas bergunung tinggi, aku tidak mengharapkan pangkat berjajaran, kerna aku manusia biasa yang tidak punya apa- apa hanya memiliki hati yang cintakan sebuah perjuangan fisabillah.....

ya Allah, apa pun yang engkau berikan padaku, itulah yang terbaik untukku

aku ingin hidup dalam redhamu dan aku ingin mati bersama perjuangan ini.........

aku Suhaidah !

No comments: